några dagar av mitt photobooth

jag har ju med mig datorn till skolan varje dag vilket resulterar i ett flertal nya photo booth bilder dagligen. sen så använder jag den minst lika mycket hemma och sådär. summan av kardemumman är väl bara att jag har en hejdundrans bilder. och att de faktiskt blivit en liten dagbok. här är de senaste två veckorna i lite olika bilder:
det här var dagen för inte så länge sen som max frågade om han hade mitt nummer helt seriöst och jag blev jättesur för max brukar smsa mig. max och jag:

den här dagen hade jag en krage hedvig sytt i spets tillsammans med en leopardkofta. alla trodde spetskragen var ormskinn och att jag körde djurtema fullt ut:

fanny en morgon för inte så länge sen när vi hade studiedag:

jag hade hittat min hästtröja äntligen och vera och jag satt ensamma i ett grupprum en morgon i skolan:

innan jag skulle på astrids festis för några veckor sedan. innan vi gick dit satte vi oss nedanför vitan, årets första vitanhäng, och jag trodde jag skulle dö av kyla:

jag brukar stanna kvar i skolan ibland. den här dagen hade vi köpt massa kex när vi slutat och gått tillbaka. jag åkte hem halv 7. här är jag ovanpå fanny:

här är astrid när hon lånade min dator förra onsdagen. hon spelade ävne in en video när hon danasar. det gjorde mig jätteglad:

här är jag när jag var sjuk i söndags. jag hade tittat på sex and the city i 6 timmar. det var soft:

här sitter jag just hemkommen förra lördagseftermiddagen. jag var så fruktansvärt trött och visste inte att jag skulle upptäcka att jag var sjuk samma kväll men var glad då för att jag kände mig ganska fin utan smink och hade just köpt en flaska gott vin:

jag på mattelektion. fast jag har redan läst matte så jag kan göra lite vad jag vill he he:

härom veckan gav mamma mig ett par nya byxor. jag var fett nöjd l_o_l:

och här kommer min favoritbild som är tagen innan jul men som jag var tvungen att ha med ändå. den här morgonen hade manne nämligen vaknat med en sugmärke. från ingenstans:

och som avslut så ser jag ut såhär just nu när jag äter en skinkmacka och dricker te tillsammans med photo booth. livin the dream


nu ska jag åka hem från landet. jag skulle kunna stanna i ungefär 100 år till och sova.

Kommentarer
Postat av: Flora

hanna! saknar dig min hundvalp.

vill du fira alla <3s dag med mig?

2011-02-13 @ 17:06:16
URL: http://florasblogg.se
Postat av: astrid

ÅH GUD <3 vilken vacker bild på mig <3 <3 fan vilka sexbombs vi är gmn saknar deeey §§§ seriöst saknar dig

2011-02-13 @ 17:42:39
Postat av: anna

nu är det såhär att jag har tre(fyra) frågor till dig.

1. om ditt gymnasieinlägg. får ni en varsin dator? alla hade apple :) och vlken linje går du ? :)

2. hur lång och vad väger du ? :)

2011-02-13 @ 18:23:32
Postat av: Hanna

anna: 1. alltså det där med datorerna är väl liksom en kinda big deal. men vi får inte direkt en dator. man kan låna en eller köpa en för mycket mindre än vanligt pris men det är ingenting man bör basera skolvalet på. jag läser bild, det äger. eller just nu heter det sam/bild (jag går ut med samutbildning) men till hösten kommer det heta sam/media bla bla men det är samma sak. lika lärorikt och så.

2. jag vet faktiskt inte exakt svar på något av dem eftersom de är mina ångestfrågor brukar jag varken mäta eller väga mig. senast jag mätte mig var jag typ 154 cm men sen så har det kommit folk och påstått sig vara över 160 som jag vart längre än. men typ är jag väl 155 cm. i vikt har jag ingen aning.

hoppas du är nöjd med svaren:)

puss!

2011-02-13 @ 22:03:51
URL: http://dancingthroughthedays.webblogg.se/
Postat av: Maria

sötsötsötösösöötösöstötöötsö!!!!!!!

2011-02-14 @ 15:53:04
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: ellen

sånna här inlägg är så jäkla roliga och fina.

2011-02-14 @ 19:37:01
URL: http://boomboombang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0