en silverfärgad bil.

Idag köpte jag nya skor. Och ett halsband, blus och kofta. Typ rätt nöjd.

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag. du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag.

Saker jag gillar just nu (aka trendigt):
(agnes facebook)
Agnes, en av världens bästa människor (och så lite amanda där). Definitivt trendig. Definitivt rätt.
(moderniteter.blogg.se)
Allt som är virkat får mig att tuppa av.
(bild på mig av hedvig - almostsevendaysaweek.blogg.se)
Jag har börjat gilla att vara ute i skogen. Lite för mycket kanske. Den här bilden kanske inte visar mitt extrema skogsälskadende så extremt bra men det finns där. Skogsmullen lever inom mig.
Annars så tänkte jag även säga att jag tänkte bli lite mer som Betty Draper. Snyggare klänningar och mer hästar i mitt liv behövs och jag är där.

om du äter upp mig ska jag hämta mina bröder.

1. jag 2. bror
Nu ska jag som varje söndag ut med hedvig på äventyr. Förövrigt måste jag klaga lite för det råkar vara så att mitt högerlår domnat bort. Vad ska det bli av mig?

the curse

Det känns som att hela min blogg kretsar kring Hedvig just nu. Ursäkta det. Ikväll ska jag i alla fall på årets första grillkväll. Känns tokkalas! Adjökens så länge.

bubbelbath.

Jag sitter och lyssnar på Aphex twin och redigerar lite bilder som Hedvig och jag tog på gotland när vi var där nu förra veckan. Jag är tokigt trött. Torsdagar med skolslut vid halv fem är ta mig sjutton inte nådigt. Då känns det bra att veta att imorgon kommer jag sova tills skolan börjar vid tolv medan många sitter i skolbänken och försöker sig på nationella matteprovet.

Hit the weakness.

Hedvig som modell.
Fler bilder kommer, ni kan ju alltid kika in på min flickr för en förhandsvisning.

grow up.

Jag vill egentligen ge er en riktigt bra spotifyspellista men alla låtar fanns inte att finna där. Inte de jag spelar mest för tillfället idag (allt med Cults och Adrian Luxs teenage crime). Därför ger jag er en spellista som vore topptopp om den hade de just nämnda låtarna. De hittar du nu nedanför i form av videoklipp. Lyssna för guds skull.
Här är spellistan. Och lägg till dessa:


it's nice to see you again!

idag önskar jag att jag bodde här:
Och med en sån här garderob:
Och kanske skulle det här vara fint:
och kanske vara superfancy på en cykel i stad:
Nu ska jag sova. 2 timmars sömn och därefter 7 timmars matte. herre!

i'm in the quicksand.



Två sommarbilder och två vinterbilder. För tillfället sitter jag vid pappas dator som råkar lyxigt nog ha en tillhörande dongel. Annars så kan jag tala om att jag inte har något internet här hemma vilket ställer till en del problem - exempelvis bloggningen. Sommarbilderna ovan är i alla fall Hedvig som hamnat på kort för två somrar sen. Vinterbilderna var faktiskt ett riktigt fynd då de togs när jag var sådär runt i 7 i schweiz för en fransk resetidning. Galet festligt att hitta dem här. Annars så hittade jag även en bild på mig med mitt absoluta favorit gosedjur taget för ganska så länge sen kan man ju gissa, annars rätt så smickrande. Tyvärr har jag inget mer att erbjuda så länge jag är internetlös kära vänner! 

RSS 2.0