i am a highway man.

Låt mig presentera ett par benvärmande godsaker som agnes lånade mig igår som pjymasbyxor. Och så nu som tights. Jag är förälskad. Förstår ni vad otroligt extremt cool agnes var i 6-7 när hon gick med de här i skolan?
K Ä R L E K

will i be a young dad.

Igår eftermiddag spenderades i vårvädret utomhus med Flora och Mathilda (bild 3). De är så jäkla bra. Senare tog jag och flora vårt pick och skolpack och drog hem till mig där vi åt korvgryta och flora massvis med bullar och kakor. Lite senare kom ytterligare lite folk. Imorse vaknade jag upp brevid bästa Astrid. Grym tjej det där.
Ikväll ska spenderas först på middag hos Mikela och sen något festligt hos Agnes. Hoppas jag orkar ta med mig kameran. Nu måste jag städa rummet och ta en dusch. Ses goda vänner!
ps. Nu är första gången jag använder photoshop på mer än fyra månader. Känns som att börja om. (jag har inte förstått hur jag ska installera det men häromdan orkade äntligen en av mina bröder göra det hela åt mig)

en sak i taget.

I söndags vaknade jag mitt på dagen av sofies skrik. "Det snöar! Det snöar!" Det var ett klagoskrik. Klockan var strax efter tolv och där låg jag efter knappt sju timmars sömn mellan Sofie och Malin. Några timmar senare satt jag på String med världens bästa Hedvig knappt medveten om hur trött jag var. Vi pratar som vanligt. Hedvig och jag kan verkligen konsten att aldrig ta slut på ord. Några fjuttiga minuter spenderades ute i slaskstormen.
När jag kom hem fick jag genast hoppa in i bilen. För imorgon fyller min bror år. Inte i söndags men han ville bli firad då ändå. Han fick en brownielängd av mig. Så var det slut på den söndagen. Gissa om jag sov gott sen.

nu är det måndag snart.

varför måste helgen ta slut?

Treat

Hej. Alexandra här.
Eftersom Hanna endast verkar bidra med dåliga bilder tagna med hennes webcam just nu så tar jag saken i egna händer och lägger upp lite här. Här är lite bilder på slöfocken som råkat fastna på min kamera. Hon lovar förövrigt att bli bättre. Enjoy!
Förövrigt: Vampire Weekend – Run alternativt The Darkness – I Believe In A Thing Called Love - Single Version

we're are on the roads of nowhere.

Idag vaknade jag sådär 3 timmar innan skolan börjar. Och jag sitter här fortfarande. Dagarna jag vaknar såhär tidigt blir det mest stökigt i huvudet. Och alldeles för lång tid att klä på sig gör mig stressad och allt blir bara ett hopkok. Men idag promenerade jag ner i min kära mors garderob och till min förvåning fann jag den perfekta väskan i form av en mulberry portfölj. Min lycka varade inte längre än dessa bilder då jag upptäckte varför den inte brukas - låset går inte att låsa upp. Hymf. Med lite kvinnokraft.
ps. Jag gjorde en spellista i en av mina tråkigare stunder såhär på morgonkvisten. Här.

dream about witches.

sportlov.

onsdags önskemål

nättröja:
knästrumpor:
jeansvästen:
wiii nu far jag och emma till gotland 3 dagar. jabadabbadooo!

run fast for your mother.

Tjena såhär ser jag ut i dag iförd alexandras mammas tröja och mitt nya hårband från hm. Det är det där stickade med två blommar och massa strass på toppen från sonia rykiels kollektion. Bara det att jag sprättade bort ena blomman och allt strassigt.
Idag lunchade jag Astrid på String. Hemskt trevligt, varför träffar jag inte den tjejen oftare?
Nu sitter jag och väntar på bästis William. Jag älskar lov. Speciellt det här - friii som en fågel!

RSS 2.0