boy you really got me now.


översta bilden är min fönsterbräda i mitt rum på landet, andra ilden är tagen på djurgården i somras.

Imorgon börjar skolan. På riktigt. Vi ska ha riktiga lektioner, få riktiga läxor och lära oss viktiga saker. Jag säger att jag har bävat för den här dagen i veckor, och det har jag, men samtidigt, i hemlighet, har jag längtat lite smått. Vad annars skulle jag ha min underbara filofax till om inte att skriva läxor i?


det sa klick.



farfars gamla. numera min. han ska heta lasse, efter allas våran älskling.


080831.




jacka  hm, klänning  vintage, skor  farmors gamla och kofta  att.

skönaste dagen på länge. låg framför tvn mest hela dan tills vi åkte hem till söta farmor, där jag fick något jag snart ska visa er och sen gav pappa, jag och selma oss ut på en promenad.
jag älskar hösten. om vi säger det lite kort.
klänningen är förrästen ny. föll för den inne på beyond retro. så himla vacker. och till skillnad från allt annat där inne kostade den inte skjortan.


ps. tack söta amalia.


duochjagmarcus.

I somras höll jag på att längta ihjäl mig till hösten. jag klädde därför ut mig i en höstklädsel:




blog.









she got stars in her eyes.




igår jag laddade jag över 2078 bilder till datorn. nu återstår det bara att ta bort allt dåligt. bild1. den utstående saken är en kofta jag bar under min översta tjocktröja. bild2. jag visar hur en av mina favorit väskor, som jag köpte i våras, ser ut inuti. bild3.kvällsol. bild4. älskar färgerna även fast jag ser lite..

Idag är det skolfoto. Känslan i mage stavas n-e-r-v-ö-s. Igår läste jag i tidningen om det skolfoto företag som redigerar bort finnar och dylikt. Hoppas de är dem som kommit för att fota mig. Eller att de ivarjefall kan foto utan att man ser så jävla flottig ut. Nu ska jag klä mig fint. och i eftermiddag ska jag ge mig ut på stan för att leta efter den där capen under.


efterlyses.


någon som sett denna underbara cape i butik än? måste.ha.måste. ha.
från hm om det är någon som undrar.


080827.



tröja  second hand, halsduk  jackpot, väska  second hand, byxr  weekday och skor forever21.

lyssnar.

hug my flower with your eyes.



ursäkta den kassa kvaliten. jag skyller på min nya egna laptop som är 1000 år gammal. men den är min. det är vad som räknas.

Bara för jag slutade blogga betydde det såklart inte att jag slutade köpa saker. nej. jag har köpt en massa. bla de två stickade second hand tröjorna, din-sko-skorna och en förtjusande liten kavaj från hm.


ps. flora du är bara för fin! tack!!
ps2. Frida du får mig att komma ihåg varför jag bloggar. jag dör. tack söta.

new shoes.



Jag behöver nya skor. Nej det heter jag vill ha. fast ett par skinnstövlar behövs. De gör de faktiskt. skorna nere till vänster får mitt hjärta att slå en smula hårdare. helt otroligt fina. ormskinnplatår - ja tack. trodde aldrig jag skulle säga det...
ellos, jag är faktiskt ganska så imponerad


go green.



Imorse vaknade jag vid fem av att det rann blod ur min näsa. och sen dess har jag legat klarvaken. Om en timme oh 29 minuter börjar jag skolan. Frukost nästa.

Jag ville bara tillägga liksom att det här med att starta en blogg igen känns på något sätt otroligt fånigt.


.

text-






come on little stranger.





jag har saknat er så jävla mycket.


RSS 2.0