i know i'm gonna meet you soon.

1. Dagens klädsel: skor  converse, manchesterleggings  bikbok, pippitröjan, väst  second hand och jacka gammal som gatan.
2. Ett halsband jag fått låna av malin. Typ världens finaste halsband ja.

they speak from the inside.

imorgon önskar jag att det såg ut såhär ute. åh.

rulla.


people get high like planes.

Idag är det 2 månader och 8 dagar till min födelsedag. Jag har redan börjat med önskelistan. Bara skor. Jag har en oerhörd hunger efter skor just nu.

the safety in the clouds out my window.




Hedvig, världens finaste Hedvig, och jag spenderade som vanligt söndagen i obeservatorielunden. Klubbor och skratt i eftermiddagssolen är absolut trevligaste sättet att spendera söndagar på. Adjökens för nu. Historiahäftet väntar på mig. Suck.
ps. Grattis Jakob. Mer om det sen.

i'm still trying to make my mind up.

Idag fyller världens finaste Flora år. Grattis Grattis Grattis!

m is for music.

nu ska jag hem till malin och pluggapluggaplugga.

gäst klädsel.

Finaste Alexandra och jag har i princip bytt garderob. När jag går bakom alex nuförtiden kan jag inte låta bli att alltid tro i någon millisekund att det är jag. Intelligent jag låter för tillfället. Nej nu är det dax för sängen för min del. Natti!

they speak from the inside.

Jag avskyr alla läxor som jag ändå inte gör. Ångest. Ägnar mig åt finaste vänner hellre:
Idag bakade jakob och jag gröna hallongrottor.
Sen kom världens bästa Malin över. Hon gick låångt i hopp om hallongrottor. Hon fick vad hon ville.
Sen kom Emma. Hon åt mest salami.
Vi lever ganska mycket genom mat vi.

if i could fly like the king of the sky.

Såhär såg jag ut idag minsann: kjol  topshop, tyskor, busiter  lånat av alex och cape  hm.
Härlig kväll med familjemiddag, donken middag och sen mys med finaste vännerna. Nu sitter jag här och har precis ätit upp några knäckemackor och längtar efter min varma säng. God natt vänner!

open up your eyes.

Idag har jag träffat världens bästa Hedvig. Så mycket jag tycker om den flickan.
Vi satt i observatorielunden, så där som alltid gör två gånger i veckan, och bara pratade om allt.

don't want to spend my time on you my love.

Alex har världens finaste klänning som jag fått låna. Jippi, känner mig så nedrans fin.

keep on running, there's no place like home.

Jag vet att min uppdatering blivit helt galet dålig. Det beror väl mest på att jag mår så himlans bra. Bloggen, skolarbete, ja allt försummas just nu. Bara jag får vara med mina finaste är jag lycklig. Men älskade läsare jag ska bli superbra på att blogga. Om inte imorgon så räkna med det tills löven blivit oranga.

keep your love locked down.

(klicka på bilden så kommer ni till en hemskt bra låt)
Tjena mittbena alla läsare (om ni nu finns kvar efter så långt uppehåll)! Jag är hemskt lycklig på alla sätt för tillfället. Kameran har fått ett tunt dammlager uppå sig och deppigt nog finns där inget annat än sommarbilder. Jag skyller dessa två faktorer på den icke existerande uppdateringaren. Därför. Men jag ville mest säga att jag lever.

RSS 2.0