yay

det är sommar ute och jag är sjuk. det är nästan knasigt så kul.

all i want is your candy


when you call my name.

det är tokigt att jag varken orkat lägga upp eller redigera några som helst bilder från indonesien. ångestladdande moment det där. jag kom hem för en halvtimme sen men orkar inte resa mig från datorstolen utan låter blondie sussa mig till sömns. hejhopp

going in for the kill

Jag är inte såhär glad. Det är liksom på vägen till ny ångestfylld gråtattack.

far far goes this little girl.

Imorgon ska jag klippa mig.

love will tear us apart again.

Just nu ligger jag på mitt golv och lyssnar på joy division. Jag borde egentligen verkligenverkligen studera men det finns ingen ork kvar efter färgkordinerat min garderob så nu ägnar jag mest tiden åt att vänta på att min käre far ska bli kvar med ombygget av mitt badrum och titta på kläder jag inte kan få. Snälla mamma?

words can never do a heart.


girls just wanna have fun.

Bilder från någon dag förra veckan. Åhå Berlin var det bästa som hänt mig. Nästan.

a thousand years in one piece of silver.

Godkväll vänner!
Imorgon bitti åter jag till Berlin med min mor. Jag tror det kommer bli helt galet bra. Nu måste jag sova för de senaste dagarna har börjat ta ut sin rätt.
På återseende!

RSS 2.0