.

såhär såg jag ut igår:
fotot är taget av astrid när regnet kom. imorgon börjar skolan. jag är nervös x 5677852958925389.
annars så hittade jag massa sommarbilder hos hedvig. bara bilder på mig själv. sådan duktig modebloggerska ikväll jo tack.
jag som gått med feber idag borde verkligen sova nu. tjarå!

tre saker jag vill ta upp idag.

jag tänkte inför skolstarten slå till på en cambridge satchel väska. problemet är bara att det finns alldeles för många färger. tokångest.
gulast är finast (kanske) men hur 17 ska man kunna matcha en gul väska varje dag?:
såhär önskar jag verkligen verkligen verkligen att jag såg ut varje dag:
såhär ser jag ut idag:
allt från mig. tack och hej.

sommaren är snart över. jag antar att ni redan vet det men om 6 dagar börjar jag skolan och ändå sitter jag bara här framför datorn. jag sitter framför datorn för jag är rädd för att sommaren ska ta slut istället för att utnyttja den korta tiden kvar


the boat that rocked.

jag hade på mig: kofta  antoni plus alison, blus  second hand och hedvigs kjol
häromdagen for jag och hedvig med ralf i en fisktrålare över vad som kändes som hela världen. speciellt eftersom de talade med mig på resan fast jag inte ville med tanke på att jag är tokigt sjösjuk. men det gick bra. hyfsat i alla fall. en bättre utflykt kan man åtminstone säga. hejsansvejsan!

saker och ting

jag gillar att sitta i min pjymas och läppstift om mornarna.
visste ni att det spökar i det här huset. det gör det. jag lovar.
jag önskar ibland att det inte fanns myror och otäcka ormar för då skulle jag ligga på rygg i trollskogar dagarna i ända.
bäst med sommaren tycker jag är när det är lite varmt, lite åska på väg men sol som strålar.
det var allt från mig. hej och hå!
(((min finaste vän AGNES kom hem idag. det gjorde mig glad. men jag har inte orkat ringa henne än. HEHE. hej agnes)))

det står en elefant i vår lägenhet.

1. ny rosett. 2. jag häromdagen.

RSS 2.0