if you don't know silvia.

idagidagidag.

did i say to much? did i say enough?



Den här låten är så gräsligt bra. Och jag vill så gräsligt gärna se dem live på min födelsedag. Vem 17 var det som kom på att det kan vara 18 års gräns på konserter?
Åh jag dör av tristess här. Jag befinner mig på landet och vill så jäkla gärna bara vara hemma. Videon ovan tog över en timme att ladda klart innan jag kunde lyssna på hela låten och därför spelas den om och om igen här. Egentligen vill jag bara sätta mig ner och skriva av mig men törsten efter roligare saker gör det alltför svårt. Otåligheten spritter i hela kroppen och här sitter jag medan de andra har bättre saker för sig hemma. Suck. Lov är inte bra alla gånger.

ett par som vinner varje slag och blir starkare för varje dag.

Nya skor och rosett för fint höstväder. Gamla manchestertights och lusekofta till det.

i wish i could see you soon.

så här vill jag också se ut som gammal.

berlin baby!

jag har så jäkla många fler foton men hej det kommer!

before they turn the summer into dust..


chances parts.

Klicka på bilden så kommer ni till en toppenbra spotify spellista som jakob gjort. jag lyssnar dygnet runt.
Till helgen åker jag till Berlin fick jag reda på imorse. Hur superglad? Ge mig era bästa Berlin tips gott folk.

and now outside you see the waves in her eyes.

jag är så fruktansvärt förkyld. jag minns knappt hur det känns att andas genom näsan numera.
efter skolan idag kom jakob förbi. han är bra bra. vi tog en promenad i skogen torts att det är alldeles för för kallt. nu vill jag mest krypa ner i sängen med en kopp te och se en film men jag måste till skolan imorgon och göra tyskaprov, debatt i engelska och samhällsdebatt. hu.
ps. imorgon släpper markus krunegård två skivor. jösses vad jag egentligen inte har råd.
ps2. idag fyller världens bästa malin år. grattisgrattis!!

hejhopp.

jag är inte säker på ifall min bror är världens sämsta fotograf eller det dåliga restultatet beror på de alldeles för många gånger jag tappade min väska med kameran i igår kväll. Jag hoppas på det förstnämnda.

hot as fever, rattling bones.

Eftersom jag inte har något nytt att bjuda kommer en bild på hur jag såg ut någon kväll för några veckor sedan.

och jag minns varför jag föll för dig varför jag alltid föll för dig.

skor din sko, kjol  aa, jacka  zara kids, väska  2hand och koftan är mammas.

och han rotar fram gamla bilder.

inför mitt första reportage som moderedaktör på skoltidningen har jag rotat igenom min inspirationsmapp på datorn. kombination mellan vackra bilder, vackra ansikten och kläder att dö för.

hungern den som alla har.

fotot taget av min pappa någon gång under 70talet.
Ikväll åker jag till gotland men bra är väl det med tanke på hur fruktansvärt mycket jag har att göra tills nästa vecka. Det ska ärligt talat bli mysigt att sitta med en kopp te och göra samhälls essän, modereportaget till skoltidningen, plugga till tyskaprovet, läsa the boy with the striped pyjamas och allt det andra som gör mig panikartad eftersom jag glömt allt sedan.

if i could come home.



Precis vad som ljuder genom högtalarna här hemma medans mitt huvud värker och svenska uppsatsen långsamt blir längre. På bordet väntar geografin och brevid mig en hund som hemskt gärna vill röra på sig.

RSS 2.0