glömde dig.





Jag vill bara säga hur mycket jag tycker om er. För att ni står ut med vilken förskräckligt dålig bloggerska jag är periodvis. Jag vill så mycket. Och antingen har jag för mycket eller för lite tid. Jag är så dum och tänker att jag kommer bli en bra bloggare bara jag får min efterlängtade 450d eller kanske en mjuk Miu Miu. Som jag skulle få tillbaka den där lusten att springa hem och blogga då. Men ibland så slår den där mysiga magkänslan till, som bara min blogg ibland kan ge. När man får fina komentarer. Såna där extra fina. (frida du är bra på det.) Sen kommer nergångarna, som när man glömt bort en kär vän. (förlåtförlåt kajsa.)

jag vet inte.

Men Flora berätta för mig om hur underbara hennes läsare är (och det förstår jag för hon är underbar själv) som skrev varför de läste just hennes blogg.
Så vänner, varför läser ni min blogg egentligen?

ps. tack söta du.

I want you. I need you.





Någon som vill ge mig en miumiu, en fuskpäls och kanske en resa till New York?

jag älskar er så mycket att jag hatar mig.






Det är sällan jag loggar in på mitt youtube konto men varje gång jag gör det kommer jag ihåg alla de där låtarna som ger minnen. älskar dessa.

.




mina flickor. och nu är mobilen död. fanfanfan.

du det är en mycket bra fråga.




Idag har jag handlat presenter och strumpbyxor. dom första är faktiskt mörkblåa. inte svarta.

we'll sit down together.

02 by nanajaja.
06 by nanajaja.
I födelsedags present önskar jag mig en såndär fin väska. bilder från mamma i grekland, 70's.

Idag hände något som gjorde mig glad. Jag log hela vägen hem från skolan. Nu ska jag duscha och leta efter något gott. Sen ska jag släpa mig till centrum, köpa present till Isa och handla ben and jerrys. längtar tills ikväll.

jag lyssnar här. 
(han som sjunger är helt sjukt snygg. och hans kläder. han går i en skola nära mig. 3 år äldre. jag är en sån stalker. eller ska bli)

jag tror jag är kär.




jösses.

have you ever seen the rain.



paris. jag vill fara dit nu. kom igen mamma, jag har tre dagar ledigt fram över.

.



Lyssnar på musik och kollar på gamla foto album från 50-talet. det är fint. jag är ledsen för dålig uppdatering. det är liksom inte meningen. men om man har prov nästan varje dag så blir det så.
i helgen vill jag på vintage mässa, någon som vill gå med mig?
jag försökte få med fina flora men hon var ju såklart bortrest..

papi.



idag kom min pappa hem från usa. han gav mig världens finaste rutiga jacka, några parfymprover, nåt handkrömigt och en t-shirt. sen sa han att han älskar mig.
pappa, jag älskar dig oändligt mycket.

lets have a little conversation.


senaste

jag gör som elin.


Den 22 september förra året såg jag ut så här. hua mig. jag var så stolt. jag hade högklackat och skinnjacka. bilden var en av de absolut första som blev utvalda till din stil, och på den tiden visades de på framsidan av stocholm street style. Jag fick nästan 400 besökare och jag grät nästan av lycka. 15 komentarer på inlägget och jag var i extas. + en pojke som skrev att det var "grymt snyggt. jag är kär". jag ringde mina vänner för att berätta.
ja.
så var det 2007. det här med bloggar.

nu ska jag baka kladdkaka.

the girl have picked them everyone.





idag promenerade jag med min mamma och hund. jösses. höst söndagar är bra allt det bästa som finns.

jag kan inte ens gå när du inte ser på.




svartvitt.söndag.läxor.ångest.

080920



idag spenderades med hedvig. det var riktigt fint. vi drack latte tills vi nästan spydde, tittade på fina kläder och följde efter fint folk (u know who). jag förbjöds åter att gå ut så nu ska jag äta benandjerrys och dränka mina sorger.

ps. Flora Fjorton.
grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis

080918.


Min nya skor. älskarälskarälskar. + pappas tröja och linne från hm.

Idag var jag i Rågsved. Det luktade hamburgare och de hade vattenpipor i matbutiken, kiosken, klädbutiken, den andra matbutiken och den andra kiosken. Fast det var spännande. Det var det.

ps.

vad fan har hänt? min beskrivning på bloggen brukade vara - "de flesta bilder har jag tagit själv".
förlåt mig.

ds.

CTRL.



Går att köpa här. Jag vill ha allt. Framför allt den första. Mums.

talkin' bout the young style.


cobrastyle.

jamensermanpå.


bild: sss.

Jag är galet förälskad i fuskpälsen ovan. För den inte tankarna till Carrie?
hm trend vecka 43. nu ska jag gå och skriva upp det i min kalender.


ps. kan inte ni tipsa mig om fina låtar, med hyfsad enkel text på engelska? typ som seaside. jag är kräsen. nej ärligt talat så gäller det ett skolarbete. tack darlings!

önskelistan.



  • Skor. Dessa kängor ska bli mina i helgen. Sen skulle inte ett par gubbskor, nåt med öppen tå eller allmänt en sko-shopping-tur på antingen primark eller forever21 sitta fel. Men framför allt behöver jag ett par vinter stövlar. Helst dessa, som bara går att köpa i Danmark. Nån som ska besöka danmark närmaste tiden?
  • Strumbyxor. Jag behöver strumpbyxor! Vinröda, blåa. gråa, roströda, klarröda och leopard.
  • Jackor. Jag har för många höst/vinter jackor redan - två skinnjackor, en cape, två kappor, en välkänd dunjacka som folk undviker i "mobebloggs" sammanhang och två trechcoats. Plus en duffel som ligger hemma hos Hedvig i ett paket. Jag skulle vilja addera  en leopard päls, pälsen från monki eller kanske nån från primark, en barboun jacka och världens sötaste jacka som kommer som finns i Topshops höst sortiment.
  • Måndag-Fredag-väska.
  • En permantenting. Jösses så snyggt. 1000 lappen. när fanken ska jag kunna ha råd med det?

sådär. det var septembers önskemål.

nu ska jag baka kanelbullar.


aha.


Jag vill ha snö.
Nu är jag bara sjuk. Jag låter som en jävla målbrotts kille när jag pratar.


och jag ser dem mellan träden.




Kanske jag inte var redo att börja blogga. Kanske är jag helt dum i huvudet. Kanske är jag bara lat. Jag älskar att blogga, läsa bloggar. Det perfekta vore ifall man hade en snäll och rik syster. Vi skulle slå ihop vårt barnbidrag och köpa kläder tillsammans. Vi skulle ta kort på dagens klädsel och när den ena inte orkade skriva skulle den andra se till att det blev uppdaterat ändå. Någon som vill bli min syster?

.

bara för att.


bara för att den här bilden som Frida fotat är helt fantastisk.


den bästa presenten.


jag konfirmerades i somras så fick jag världens bästa present - en jordglob. nu står den på min byrå, brevid nirvana omsalget och vykortet som mia skickade mig. trefavoriter.

yesterday.

fråga inte vad det är för fel på upplösningen. trench  zara kids, gummistövlar  skopunkten, klänning  topshop och knästrumpor  hm.



.


jag hade bestämt mig för att begränsa min önskelista till endast ett få tal saker så jag skulle få precis det jag ville ha helst. men när man väl kommer igång att önska så finns det liksom ingen hejd.
men allra helst vill jag ha min eos 450d. och en annan sak.




i'm very much alive.




Jag lever. Bara lite dålig på att blogga för tillfället. bättring där tack!



sunnydays.



så här såg jag ut i söndags när jag tillbringade dagen med elsa och molly:
skor  vagabond, cape  hm och spets  monki.


and so I asked.



Det är höst och jag bloggar en tredje höst. Vad vill ni ska finnas mer av såhär till hösten i bloggen?


snake.



Jag behöver nya glasögon och för några veckor sen hittade jag dessa på myrorna. Funderar på att byta ut glasen, fast jag är inte säker. än. men sötnosar, vad tycker ni?


RSS 2.0