Hey baby!

Hejsan allihopa underbarafina! Ni kanske märkt att jag och Astrid inte uppdaterat på ett tag. Det är för att vi tänkte flytta från bloggen båda två är vi rädda. Jag kommer flytta till spotlife och Astrid hem till sin gamla blogg (misströsta inte där för hon har uppdaterat under månaderna här där med). Jag börjar dock som sagt på en ny boll på spotlife. spännande!!

Jag hoppas ni fortsätter läsa båda våra bloggar. För så mycket som vi tycker om er läsare. Och jag och Astrid pratade idag om hur skoj det kan bli med kommentarerna "öh bråkar ni eller". Hehe jag kan säga redan nu. Vi är fortfarande = <3.

Och <3 är vad jag vill säga till alla er.

Astrids gamla fina blogg.
Min nya snart fina blogg.

HEJDÅ RARA! det har varit superdupertrevligt att dela blogg med hanna ska ni veta. jag ville bara säga hejdå till er alla och så. tack så mycket för den här gången! (och så är jag barnsligt förväntansfull vad gällande hannas nya blogg. den är nämligen asfin.)
ni är så fina!
miljoner pussar från astrid
<3!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww :D kul att du börjar med "min och astrids" och slutar med pussar från astrid! hihi älskar denna bloggen <3

2011-02-23 @ 09:52:49
Postat av: Rebecca

ååååh, tack för ni har haft bloggen, särskilt till dig hanna, jag har läst den sen den började!

2011-02-23 @ 11:16:28
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Sanna Svedin

Hej! Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Kommentera "Jag är med" här (http://gottagetdown.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html) för att vara med och tävla.

2012-09-29 @ 20:16:06
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0