senaste dagarna.

Mina senaste dagar kommer lite här.

I torsdags var jag och fanny hemma hos manne och såg det senaste avsnittet av Kungarna. Jag grät en skvätt och det var allmänt mysigt:

Manne har trevlig utsikt:


Igår sov Hedvig över. Vi har ute 2 timmar i skogen och plockade svamp. Älskar skogen, Hedvig och svamp. Bästa kombinationen. Vi måste erkänna att vi fick blodad tand på natur och sitter nu och funderar på att boka en stuga uppe i norra sverige någon vecka till sommaren. Någon som gjort något liknande och har lite tips? Vi vill väl inte ha så mycket stad utan mest träd och dricka te, promenera, fota och läsa i en halv vecka/vecka.

Jag hittade ett hjärtformat löv. Åh vad fint:


Och idag så åkte jag och hedvig in till gamla stan och gick runt i regnet i några timmar. Stockholm är verkligen helt världelöst och otroligt vackert under regn. Jag såg ut såhär i alla fall:

Klart slut. Nu blir det söndagsmiddag med familjen!
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Basse

sexigaste Hanna

2010-10-24 @ 20:15:29
Postat av: iekw.

åh ja! kom till min norrländska skog.

2010-10-25 @ 01:00:13
URL: http://iekw.blogg.se/
Postat av: Issa

Ja det är precis sådär jag bor, i skogen bland löven, älgarna och skogsvittra!

2010-10-25 @ 16:05:59
URL: http://kattissa.blogg.se/
Postat av: Lisa

underbara bilder och jag vill också åka ut till skogen nån sommar. kom hit! här finns norrländsk skog.

2010-10-26 @ 01:34:11
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0