Till Salu!

Tjenixen. Jag har upptäckt efter mammas utskällning häromdan för att jag ligger minus på mitt konto och lyckats köpa både pizza och kakor på kredit att min garderob är nog enda räddningen. De här kläderna är sånt jag slutat använda trots att de är fina som 17 som därför förtjänar ett bättre hem. Om någonting nedan faller dig i smaken är det bara att mejla [email protected]!
Först ut - Kjolar
.
Rosa American Apparel kjol inhandlad i New York för ca 30 dollar. Storleken är Medium och därför alltid varit lite för stor för mig, men jag kunde inte mostå att köpa den ändå. Den har använts kanske fem gånger högst men eftersom den är så tjusig så tycker jag att nån som inte behöver 7 säkerhetsnålar för att hålla den uppe förtjänar den.
Nu säljer jag den för 75 kr.
.
Svart paperwaiste kjol från Mango för ca 500 kr i storlek 34. Den användes flitigt för tre år sen i några månader men sen dess har den mest hängt i garderoben utan egentlig anledning. (jag med klädseln längst till höger har bla elin kling publicerat på sin blogg, där jag har mangokjolen. då elin faktiskt mailade mig och frågade vart kjolen kom ifrån.)
Nu säljer jag den för 80 kr.
.
Den här kjolen köpte jag dagen efter American Apprels öppningsdag på götgatan i stockholm. Det amerikanska priset på den är 30 dollar. Den är i storlek Medium och med tanke på att mitt midjemått krymp den senaste tiden går den inte längre att använda utan att vika ner dubbla varv kring midjan.
Nu säljer jag den för 75 kr.
.
Som sagt, bara att mejla [email protected].

Kommentarer
Postat av: Amanda

Känner igen mig i att vara pank, jag har knappt en ynka krona på kortet..

puss snygg!

2010-02-15 @ 15:52:15
URL: http://liftitup.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas att du får sålt dina kjolar!

2010-02-20 @ 14:15:41
Postat av: Agnes din ännu feztligare vän

(jag med klädseln längst till höger har bla elin kling publicerat på sin blogg, där jag har mangokjolen. då elin faktiskt mailade mig och frågade vart kjolen kom ifrån.)

FAN VAD DU ÄR COOOOL! hahaha.

2010-02-21 @ 22:13:25
Postat av: Hedvig

jag har 13 kronor på kortet

2010-02-23 @ 22:00:04
URL: http://almostsevendaysaweek.blogg.se/
Postat av: hanna

Agnes din ännu feztligare vän: AGNES JAG ÄR KÄND OKEJ!?

2010-02-24 @ 11:27:25
URL: http://dancingthroughthedays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0