fortsättningen

Min bror och hans flickvän förlovade sig som sagt i förrgår:

Vi har levt i oerhörd spänning de senaste dagarna då det blåst 17 sekundmeter och ingen kunnat ta sig med bil någonstans, knappt till fots. Igår innan lunch hände det mest dramatiska vilket var att både bil plus traktor,som försökte dra upp tidigare nämnda, fastnade i snön utanför vårt fönster:

Sen fick alla barn matchande pjymasar:

och vi kollade på black swan som var magiskt bra efter en dag med massa julmat och fyra utflyter på snödrivor högre än jag är lång.
Nu ska det ätas rester, jag ska ta ett bad med harry potter och sedan ut igen.
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Flora

1. fan vad snygga dom är tillsammans!

2. jisses, älskar bilden med din mormor/farmor och isa

3. saknar dig!

2010-12-25 @ 13:37:42
URL: http://florasblogg.se
Postat av: sara

Oj gud vad fina dom var tillsammans, ser ut att passa superbra ihop! :)

2010-12-25 @ 15:23:48
URL: http://walkingthewayhome.blogg.se/
Postat av: Ann Margret

Så roligt att de förlovat sig! Hälsa från mig och gratulera! Snart blir vi grannar igen! : )

2010-12-26 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0