don't stop movin

Igår sov hedvig över. Vi hann med två beckfilmer, en del idol och eva och adam filmen (<3).
Jag såg ur såhär, ur lite mörker kan vi försöka urskilja min leopardbasker som invidges för första gången den här vinstersäsongen:

Jag håller på att ta slut på de sista bilderna på engångskameran sen berlin:

Igår åt vi världens godaste falafelbiffar med tzatsiki. Imorse åt vi bacon, äggröra, smoothie, godaste teet och mammas nygjorda fruktbröd:

Och i ett dygn har vi lyssnat på min bästa spellista.
Jag vill explodera som en lucka i mitt sinne, du stängt inne. Du är så yeah yeah, wow wow.
Tjenare och hejdå alla vänner, vi ses snart/ Hanna

Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Åh vad mysigt det frukostbordet ser ut! :)

2010-12-11 @ 22:29:05
URL: http://lisamariesvarld.blogspot.com/
Postat av: Lisa

älskar sista bilden. ser grymt mys ut!

2010-12-12 @ 02:27:13
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0