i need someone who's good. someone who's nice.




ca klockan 00:55 råkade jag radera bilder på vad jag hade på mig idag. Jag tog nya. Inte lika bra. Turkosa strumpbyxor, vit tshirt klänning och en tröja med en häst. Till det gummistövlar, skinnjacka och väska såklart. Nu är klockan 01:28 och jag redigerar bilder som ska bli en julklapp till min bror och hans flickvän. Serien heter A love story och utspelar sig i New York. Alltså gamla bilder som jag tog på de två i New York. Dyker med största sannorlikhet upp här snart.
Imorgon ska jag träffa Flora så nu borde jag ta mig min skönhetssömn men det finns många fler bilder kvar att fixa. Gäsp.

Kommentarer
Postat av: sofia

turkosa strumpbyxor är ballt

& jag vill också åka till new york.

sov sött!

2008-12-21 @ 01:56:08
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: elle

jag har också turkosa strumpbyxor på mig!

2008-12-21 @ 13:34:10
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0