En uppdatering angående uppdatering

Kära vänner! Som ni kanske har märkt så har Astrid flyttat in här. Vi bestämde efter en liten diskution över hur skojiga kollektivbloggar kan vara att hon får bo här framöver. Så välkomna henne hörrni. För att pigga upp stämningen lite kan jag upplysa om att mitt egna internet inte kommit igång än hemma trots datatekniker och timtals hårslitande från min fars sida. Sammanlagt tre kvällar har det fungerat de senaste sex veckorna. Hela familjen går bananas och mamma åker in till jobbet för att kunna betala räkningarna på söndagarna och själv måste jag skriva av hela mitt veckoschema(det byts varje vecka) för ha någon sån helst koll. Det är rätt tokigt egentligen hur stort behov vi har av internet för att klara av vardagen. För tillfället skriver jag från min iphone, därav bildlösheten i det här inlägget. Som tur är lider inte min bloggsambo Astrid av samma problem. Sån lyckans ost! <3 / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0