you are my darling angel.

ser ni sista bilden på keith(ja personligt med förnamn). jag dör. precis sådär vill jag se ut när jag blir stor. ha den blicken.bah
Idag har jag gått i skolan fram tills klockan 5. Det är verkligen något plågsamt. Efter skolan åkte jag och lekte med Astrid. Vi shoppade lite saker som 1. hemligt 2. chokladbollar. Sedan åkte vi hem till mig och åt middag. Jag blev lite arg över att internetet fortfarande inte fungerar trots att vi nu haft en datortekniker hemma på besök. Sedan dess har vi kollat på idol och sedan utfrågningen. nu är jag pömsigt iförd mina julkalsonger och har sömn i åtanke. nattens outfit:
ps.designen gick bananas 2night. får väl ta och tag i saken. någon dag. nu ska ja sussa. godnatt älsklingar!

Kommentarer
Postat av: lisa

vackra bilder och blogg!

2010-09-26 @ 23:17:00
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0