nattuggla

Det är under nätterna som jag finner min inspiration. Det är under nätterna jag skriver, målar och framför allt tänker som bäst. Som klarast.
Mitt rum är den största röran i världen. Och under sena nätter är enda gången jag vill pyssla där inne. Inatt är en sån natt där varken penseln eller pennan lockar utan det kliar i fingrarna att göra ordning av denna röra. Och inte bara det. Göra det en smula finare också. De senaste månaderna har jag verkligen låtit mitt rum förfalla och högarna av saker växa. Jag är så fruktansvärt slarvig, rörig och allt det där, det kan nog varje människa som känner mig intyga.
Inatt önskar jag att mitt rum var mer såhär:



Nu ska jag mycket riktigt ta tag i det hela med mina finaste höstlåtar som sällskap.
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Flora

dör på sista bilden. så fint.

2010-09-26 @ 20:13:41
URL: http://florasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0