Jag ger dig inte min morgon och inte min dag. du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag.

Saker jag gillar just nu (aka trendigt):
(agnes facebook)
Agnes, en av världens bästa människor (och så lite amanda där). Definitivt trendig. Definitivt rätt.
(moderniteter.blogg.se)
Allt som är virkat får mig att tuppa av.
(bild på mig av hedvig - almostsevendaysaweek.blogg.se)
Jag har börjat gilla att vara ute i skogen. Lite för mycket kanske. Den här bilden kanske inte visar mitt extrema skogsälskadende så extremt bra men det finns där. Skogsmullen lever inom mig.
Annars så tänkte jag även säga att jag tänkte bli lite mer som Betty Draper. Snyggare klänningar och mer hästar i mitt liv behövs och jag är där.

Kommentarer
Postat av: Agsan

det börjar likna något! <3 du är bäst

2010-05-24 @ 20:58:51
URL: http://tokigt.tumblr.com
Postat av: Ida

Har du också fastnat för våren och sommarens heta trend med turkosa smycken? Vill du ha en ring som inte alla andra har? Ta då en titt på min sida!



http://imfaccessories.blogg.se

2010-05-25 @ 17:52:24
Postat av: Karin

skogsbilden var jättefin och mums på virkat.

2010-06-04 @ 18:24:50
Postat av: Anonym

men gud vad det ser ut som att ciggen är inklippt

2010-06-06 @ 15:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0