i'm in the quicksand.



Två sommarbilder och två vinterbilder. För tillfället sitter jag vid pappas dator som råkar lyxigt nog ha en tillhörande dongel. Annars så kan jag tala om att jag inte har något internet här hemma vilket ställer till en del problem - exempelvis bloggningen. Sommarbilderna ovan är i alla fall Hedvig som hamnat på kort för två somrar sen. Vinterbilderna var faktiskt ett riktigt fynd då de togs när jag var sådär runt i 7 i schweiz för en fransk resetidning. Galet festligt att hitta dem här. Annars så hittade jag även en bild på mig med mitt absoluta favorit gosedjur taget för ganska så länge sen kan man ju gissa, annars rätt så smickrande. Tyvärr har jag inget mer att erbjuda så länge jag är internetlös kära vänner! 

Kommentarer
Postat av: Flora

miss you want to kiss you!

2010-05-06 @ 20:05:50
URL: http://florasblogg.se
Postat av: hanna

himla fina sommarbilderna var!

2010-05-07 @ 17:04:33
URL: http://hhanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0